Acum, ca vremea calda isi face tot mai des simtita prezenta, multi dintre noi am inceput s-o luam in serios. Inseamna ca gata cu gluma, a venit momentul sa avem grija de silueta noastra, nu-i asa? Doar nu ne etalam cu colaceii stransi peste iarna.

Din acest motiv, primavara este sezonul cel mai aglomerat in salile de fitness si de forta. Toti vrem sa ne redobandim silueta, sa ne simtim bine in pielea noastra. Iar pentru asta facem tot ce ne sta in putinta- incepem sa mancam sanatos, ne facem abonament la sala, bem cel putin 2 litri de apa si asa mai departe.

Dar stiti si voi, ca vietii ii place ironia. Asa ca, de multe ori, atunci cand vrem sa slabim repede, se intampla fix invers- nu prea reusim.

Astazi vreau sa vorbim despre faptul ca unii dintre noi merg la sala si fac o gramada de cardio pe banda de alergat si totusi, nu reusesc sa slabeasca. Oare de ce? Haideti sa descoperim impreuna!

Petreci mult timp pe banda de alergat si totusi nu slabesti. Ce se intampla?

Banda de alergat este unul dintre cele mai populare aparate din salile de fitness. Asta pentru ca este cel mai facil aparat, care ne permite sa slabim usor.

Exista, insa, numeroase cazuri cand utilizatorul benzii de alergat nu reuseste sa slabeasca. Vreau sa va dezvalui cateva greseli pe care aceasta ar putea sa le faca.

1.Ai impresia ca faci mult cardio, cand de fapt, nu e deloc asa

Doar pentru ca ai petrecut 30 de minute dand din picioare pe banda de alergat, asta nu inseamna ca ai facut mult cardio! 30 de minute pe banda, nu echivaleaa 30 de minute de alergare in aer liber. Trebuie sa stiti ca atunci cand alergam in aer liber este mult mai solicitant, pentru ca avem de-a face cu puterea curentilor de aer.

Pentru a echivala 10 minute de jogging in aer liber, trebuie sa alergi pe banda aproximativ 15 minute.

2. Repetitia nu este buna in cazul asta

Ma refer la repetitia aceluiasi antrenament. Nu poti avea pretentia sa slabesti, alegand doar sa alergi pe banda in fiecare zi. La un moment dat, corpul se obisnuieste cu aceasta rutina si procesul de slabire devine anevoios.

Pe fiecare zi, ai grija sa cresti intensitatea benzii de alergat si, in plus, sa introduci in rutina ta de sala si alte exercitii.

3. Folosesti banda de alergat la aceeasi inclinatie? Gresesti!

Daca si tu faci asta, a venit momentul sa te opresti. Cu cat crestem inclinatia benzii de alergat, cu atat depunem mai mult efort. In felul asta, este evident, ca vom consuma si mai multe calorii.

Pentru a slabii in mod eficient si sustinut, iti recomand ca pe fiecare zi sa inclini banda cu cel putin 1%.

4. Te odihnesti prea mult, lenesule

Ai dat la banda 20 de minute si simti ca ai obosit, asa ca ce poti face mai bun, decat sa te odihnesti putin si sa mai butonezi telefonul. Eu zic ca daca slabitul este scopul tau principal, metoda asta nu o sa dea prea repede rezultate.

In primul rand, nu sunt deloc de acord cu telefoanele in sala de antremante. Sunt un element care distrag foarte usor atentia si ne face sa lenevim.

Nu ma intelegeti gresit, nu incurajez antrenamentele extreme-fara pauze si de intentisitate ridicata. Nici vorba! Ce spun este ca un antrenament bazat pe pauze scurte, este deja un antrenament suficient de intens, fara a pune corpul in pericol, insa cu rezultate incredibile.

5. Nu te antrenezi folosind optiunea HIIT

HIIT inseamna High Intensity Interval Training. Circula o parere generala, dar eronata in lumea fitnessului, cum ca- daca faci cardio la o intensitate scazuta, dar pe o perioada lunga de timp te bucuri de cele mai bune rezultate.

Gresit! Sunt studii care sustin fix inversul. Adoptand antrenamentele de tip HIIT arzi de doua ori mai multa grasime.

Asa ca, pentru ca sesiunile de cardio sa dea rezultate, oscileaza intre sesiunile lente si cele de tip HIIT.

Concluzia este foarte simpla- pareri si sfaturi tot auzi din stanga si din dreapta, referitor la cea mai eficienta metoda de slabit. Ideal este sa te documentezi singur, sa citesti articole de specialitate, sa afli ce greseli ai putea face si pe care ai putea sa le eviti foarte usor. Ori asta, ori sa apelezi la serviciile unui antrenor personal.

Si nu uitati- un stil de viata activ, inseamna un stil de viata sanatos!

LASA UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here