Deadpool a revenit pe marile ecrane! O revenire de multi asteptata cu sufletul la gura. Chiar si de mine,  de ce sa mint! M-am declarat placut surprins de prima parte, asa ca a doua parte nu putea decat sa fie cu interes asteptata. Vara aceasta a adus bucurie in sufletele multor fani- Deadpool 2 a intrat in cinematografe- mai mare, mai bun si mai dat naibii decat inainte.

Sinopsis pe scurt!

Cei care au vazut prima parte Deadpool stiu deja ca mercenarul nostru preferat este suprins in situatii extreme, care fac cum fac si scot partea nobila din el. In partea a doua, anti-eroul este un supersoldat cu ganduri criminale. Si cum nu putea nimeni altcineva, Deadpool este cel care lupta sa-l doboare, scotand in fata subiecte sociale, evident, emotionante- prietenie, familie, ce inseamna sa fii erou s.a.m.d. Nu-ti face griji, filmul nu se transforma intr-o telenovela. Inca ai ocazia sa te bucuri de scenele de bataie impresionante.

Deadpool 2- O reusita. Dar nu prea!

Toti cei care au urmarit promovarea celei de-a doua parti Deadpool, stiu deja ca s-a investit destul de mult timp si nu numai in promovarea si campania de marketing a peliculei. Desigur, campania a fost cumva facuta de dragul publicului, care oricum astepta cu sufletul la gura continuarea povestii. Primul Deadpool a fost, ce-i drept, ceva altfel in lumea filmelor cu supereroi- a fost filmul care a ironizat cu umor restul filmelor din breasla.

Deadpool 2 continua in aceeasi nota stilistica cu primul film, fara a-I reusi la fel de bine ca prima data, aparent.

Sa fie oare de vina schimbarile din echipa de creatie a filmului? Regizorul nu mai este acelasi. Daca primul Deadpool a purtat semnatura lui Tim Miller, cel de-al doilea s-a lucrat sub regia lui David Leitch, care a mai facut si John Wick si Atomic Blonde.

Daca in primul Deadpool partea umoristica a fost privita ca o ironie interesanta, antrenanta, in  cea de-a doua parte, din pacate, umorul este mai degraba obositor, multe dintre glumite fiind deja oldies si prezente pe multe dintre tricourile cu glume.

Cei de la The Guardian par sa fie in gand cu mine. Titlul recenziei facute acestul sequel suna cam asa :

Deadpool 2 review – back with a bad attitude and terrible jokes / Deadpool 2 review- revine cu o atitudine rea si glume teribile.

Morgan Little, de la Cnet.com spune in review-ul lui ca:

Deadpool 2 takes too long to get to its best meta jokes and gleeful violence, but once it does, it proves to be a worthy sequel./ Deadpool 2 ajunge greu la cele mai bune glume ale sale si la scenele de „violenta distractiva”, dar odata ce ajunge acolo se dovedeste a fi o continuare demna de urmarit.

Asadar, parerile sunt impartite, asa cum era si de asteptat. Din punct de vedere al efectelor vizuale, filmul exceleaza. Ba chiar da clasa unor productii mastodont financiar ( vezi Black Panther). Asa ca, la acest capitol nu am fost dezamagit, ci dimpotriva, am fost foarte impresionat.

De vazut- da ori ba?

In mod clar, da! Presupun ca stiti deja, ca intotdeauna indemn cititorii sa mearga sa vizioneze singuri filmele carora le fac recenzii. Parerea mea nu ar trebui sa va impiedice sa vizionati filmul daca va doriti. Eu chiar va rog sa mergeti la cinema sa vizionati Deadpool 2 si apoi, sa reveniti pe blog, pentru a-l comenta impreuna. Pana ajungeti la cinema, va las mai jos trailerul filmului. Vizionare placuta!