Un subiect de mare popularitate in acest sezon se refera la silueta si modalitati prin care putem sa ne asiguram un organism sanatos, in forma. Tu ce faci pentru a te mentine in forma? Combinatia cea mai eficienta este cea formata dintr-o dieta alimentara echilibrata si un program de sport bine respectat. Multa lume alege, pentru a a doua parte, sa apeleze la serviciile profesionale, pe care le ofera o sala de fitness. Aici, la alegerea ta, poti beneficia de suportul unui trainer personal, care sa aiba grija ca tu sa-ti atingi telul in cel mai scurt si sanatos mod posibil. De asemenea, poti opta si pentru abonamentul standard de fitness, unde nu esti asistat de un antrenor.

9 Secrete ale femeilor ce fac sport in fiecare zi

Discutand cu un prieten, trainer profesionist de fitnee, a aflat, insa, un lucru surprinzator. Sunt persoane, care aleg sa investeasca bani in abonamentele de sala, ca apoi sa se prezinte, cu adevarat, numai de 5 ori pe luna, iar asta arata ca acei bani dati pe serviciul salii de fitness sunt bani aruncati degeaba, pentru ca tu nici nu mergi, deci nici nu beneficiezi de rezultatele dorite. Motivele pentru care oamenii nu reusesc sa ajunga sunt diverse. Unii aleg sa renunte, pentru ca se simt jenati de felul in care arata, altii nu reusesc sa ajunga din cauza programului profesional foarte incarcat.

Daca te regasesti in oricare dintre aceste cazuri, nu trebuie sa capitulezi si sa te conformezi ideii ca silueta ta nu are sa fie niciodata asa cum ti-o doresti. Exista antrenamente de fitness pe care le poti executa singur, acasa, fara sa fii ajutat de un antrenor personal sau sa te folosesti de aparate de fitness profesionale.
Antrenament de fitness acasa: Porneste la drum cu entuziasm
Ceea ce multi gasesc a fi un dezavantaj al fitnessului de acasa este tocmai faptul ca nu ai pe nimeni cu tine, care sa se tina de capul tau si sa te impinga de la spate sa-ti faci exercitiile. Multi dintre cei care aleg sa faca fitness acasa, ajung sa renunte dupa numai 1-2 zile. Ceea ce este ingrijorator!

Daca alegi sa faci antrenament de fitness acasa, trebuie sa intelegi ca este necesar sa pornesti la drum cu o atitudine pozitiva, determinata si dornica, altfel, nici nu te mai apuca, pentru ca oricum vei renunta.

Cum ne pastram silueta perfecta

Trebuie sa te gandesti la un singur lucru- cu numai cateva minute din timpul tau, acordate antrenamentului de fitness de acasa reusesti sa obtii ceea ce-ti doresti- vei arata mai bine, te vei simti mai bine si vei incepe sa ai mult mai multa incredere in tine, simtindu-te in forma si sanatos.

Iti amintesti acela promo-uri de la tv, care te instiinteaza ca pentru un organism sanatos este musai sa faci minim 30 de minute de miscare in fiecare zi? Ei bine, cu un antrenament de fitness acasa, cele 30 de minute se pot comprima la numai 10 minute, executate la un interval de 2 zile. Impresionant, nu-i asa? E si mai impresionant sa te tii de antrenamet si dupa 2 saptamani sa observi deja rezultatele dorite.

5 exercitii pentru antrenamentul de fitness de acasa

Antrenamentul de fitness pentru acasa este foarte simplu si include numai 5 exercitii, care, daca sunt executate cu constiinciozitate, iti ofera rezultatele dorite. In cele ce urmeaza iti prezint aceste 5 exercitii. Sa incepem!

I. Exercitii pentru coapse, abdomen, picioare si glezne


Aseaza-te in pozitie dreapta in spatele unui scaun cu spatar, departeaza-ti usor picioarele cu varfurile picioarelor orientate in zona exterioara si aseza-ti palmele pe spatar. Acum, trebuie sa-ti incordezi abdomenul si ridica-te pe varful picioarelor si flexeaza-te indoindu-ti genunchii, cu orietare spre exterior. Apoi, indreapta-ti picioarele si repeta exercitiul de 20 de ori.

II. Exercitiu pentru solduri, muschi oblici si muschii feselor


Tot in pozitie de drepti, cu o palma pe spatarul scaunului, intinde piciorul stang in spate si mana stanga in fata. Apoi, indoaie genunchiul stang spre exterior, iar mana ridic-o deasupra capului, intr-o forma de arc. Revino la pozitia initiala si repeta exercitiul de 20 de ori pentru fiecare picior.

III. Exercitiu pentru coapse, abdomen, fese si glezne


Aceeasi pozitie de drepti, cu picioarele apropiate si palmele pe spatarul scaunului. Apasa bine pe varfurile picioarelor si flexeaza-ti genunchii, lasandu-te cat de jos poti. Apoi, trebuie sa te ridici pana la jumatatea distantei. Ai grija sa nu-ti indrepti genunchii! Apoi, trebuie sa cobori din nou si sa repeti miscarea de 20 de ori.

IV. Exercitiu pentru coapse, solduri, abdomen si brate


Stand drepti, pune mana dreapta pe manerul scaunului si ridica-te pe varfuri, aducand piciorul stang un pas mai in fata, ca o balerina. Fii atent/a ca varfurile sa fie orientate spre exterior. Apoi, intinde piciorul stang si indoaie genunchiul, atingand cu varful genunchiul piciorului drept. Ridica bratul deasupra capului si revino in pozitia initiala. Exercitiul trebuie repetat de 20 ori!

V. Exercitiu pentru coapse, solduri, brate si abdomen


Aseaza-ti scaunul in lateral si stai pozitie de drepti, cu mana pe manerul scaunului. Abdomentul trebuie sa-ti fie incordat bine de tot. Apoi ridica-ti piciorul stang in fata, fara sa-ti indoi genunchiul. De asemenea, in acelasi timp, ridica-ti si mana stanga.

Dupa asta, muta piciorul stang spre alteral, fara sa-ti indoi genunchiul, coborand bratul la nivel cu umarul. Cotul tine-l usor indoit, iar palma sa fie orientata in fata. Apoi, trebuie sa-ti impingi piciorul stang in spate, aducand bratul in dreptul urechii. In final, revii la pozitia initiala si repeti exercitiul de 10 ori pentru fiecare picior.

Nu-i asa ca nu suna rau deloc? Si crede-ma, nu sunt niste exercitii grele, asa ca nu ai de ce sa te sperii. Tot ce este necesar este determinarea ta, dorinta de a reusi si o sa vezi ca rezultatele vor merita tot efortul tau. Incearca aceasta serie de exercitii de fitness pentru acasa si vara asta te vei bucura de o silueta demna de invidiat.
Va doresc antrenament placut, eficient si cu rezultatele dorite!

Daca ti-a placut articolul da-mi un 😛 

— Spor la Primele Exercitii! —

LASA UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here