In mod normal, doamnele si domnisoarele se preocupa foarte mult de cat de in forma este abdomenul lor, cat de suple le sunt picioarele si, nu in ultimul rand, cat de tonifiat le este posteriorul.

Pentru asta depun foarte mult efort si se supun unor diete, de multe ori, drastice. Odata ce isi ating aceste obiective, in foarte multe cazuri, atentia acestora se indreapta spre brate si umeri. Si in acest moment, un atrenament pentru brate este, in mod sigur, o necesitate.


Multe dintre femei se tem sa inceapa un ciclu de antrenamente pentru brate, din cauza ca sunt de parere ca asta va duce la accentuarea muschilor. Nu-ti face griji! Astazi iti voi propune un antrenament pentru brate, care, in mod sigur nu va duce la o musculatura prea vizibila. Vorbesc despre un antrenament de numai 3 saptamani. Ar trebui stiut faptul ca  productia de testosteron in cazul femeilor nu este suficienta in niciun caz pentru a dezvolta musculatura atat de puternic, in numai 3 saptamani.

Antrenament eficient de 3 saptamani pentru brate tonifiate

Daca ai de-a face cu pielea flasca la nivelul bratelor, trebuie sa stii ca exista doua cauze pentru aceasta: imbatranirea tesutului si/sau depunerea grasimii. Este evident ca odata cu inaintarea noastra in varsta, pielea isi pierde elasticitatea, lucru cel mai bine vizibil la nivelul bratelor.  In cazul acesta, nu exista prea multe optiuni pentru ameliorarea situatiilor, ceea ce eficienta cale de „indreptare” fiind cea chirurgicala.

Daca, insa, vorbim de cea de-a doua cauza- depunerea grasimii- atunci solutii exista. Iar prima si cea mai eficienta dintre solutii este pierderea in greutate.

Pentru acest lucru este nevoie sa respecti o dieta alimentara sanatoasa si sa incepi o serie de exercitii care solicita bicepsul si tricepsul. Bicepsul si tricepsul sunt muschii principali ai bratelor. Din fericire, nu este nevoie de perioade lungi de antrenament pentru a obtine tonifierea bratelor pe care ti-o doresti.

In 3 saptamani poti avea bratele dorite

Antrenamentul pentru tonifierea bratelor tine pana la 3 saptamani si presupune repetarea unei serii de 5 exercitii de baza. Aceste 5 exercitii pun la treaba muschii bratelor. Important este ca pe parcursul celor 3 saptamani de antrenament sa cresti numarul de repetari pentru fiecare exercitiu. Scopul este sa ajungi sa executi 3 seturi a cate 15 repetari fiecare.

Pentru acest antrenament ai nevoie de 2 greutati. Prin ridicarea greutatilor mici in fiecare zi vei scapa in mod eficient si sanatos de depozitele de grasime, care se ascund in fibrele musculare.

Greutatile se aleg in functie de rezultatele pe care ti le doresti.

Daca esti incepatoare, iti recomand sa incepi cu greutati de 2-3 kilograme. Poti, in loc de halterele standard sa te folosesti si de sticle cu apa.

In cele ce urmeaza, iti vor prezenta prin exemple fotografice, care sunt exercitiile antrenamentului de 3 saptamani.

 

-Stand in picioare, departeaza picioarele sa fie la nivelul umerilor si in fiecare mana, tine cate o greutate

-Ridica cele doua greuatati la nivelul pieptului. Important este sa mentii pozitia coatelor cat mai aproape de corp!

-Coboara bratele in pozitia initiala si repeta exercitiul.

-Respectand exemplul din prima imagine, tine greutatile in fiecare mana, iar genunchii trebuie sa-i ai usor flexati

-Ridica cele doua greutati la nivelul umerilor, cu coatele ridicate, exact ca in a doua imagine

-Dupa, revino la pozitia initiala si repeta exercitiul.

-In fiecare mana tine cate o greutate

-Apleaca-te inspre fata si flexeaza bine genunchii, pastrandu-ti intreaga talpa pe podea

-Asa cum vedem si in prima imagine, indoaie-ti coatele

-Mentinand pozitia flexata, intinde bratele spre spate, in pozitie paralele cu solul

-Se revine la pozitia initiala si se repeta.

-Aseaza-te in pozitie de drepti, cu picioarele usor departate, pana ajung la nivel cu umerii. Tine greutatile asemeni primei imagini, din stanga.

-Extinde bratele pe verticala

-Prin flexare adu-ti bratele la pozitia initiala si repeta miscarea.

-In pozitie usor aplecata, ca in imaginea din stanga, tine greutatile in ambele maini, cu bratele usor intinse in fata. Flexeaza usor genunchii

-Din aceasta pozitie extinde bratele in lateral, tragand usor de umeri in spate

-Se revine la pozitia initiala si se repeta miscarea.

(sursa topfitness.ro)

Aceasta este seria de exercitii pe care o presupune antrenamentul de 3 saptamani pentru brate. Nu-ti face griji, nu iti vei dezvolta musculatura intr-un mod inestetic. Tot ce vei obtine sunt bratele tonifiate pe care ti le doresti. Acesta nu este un antrenament de culturism, este un atrenament de tonifiere. Urmeaza-l cu incredere!

Daca ti-a placut articolul da-mi un

LASA UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here